Innowacyjne banderolowanie: Proband
PROBAND oznacza innowacyjne banderolowanie:
oszczędność energii i zasobów
zwiększenie komfortu firmy pakującej, klientów i konsumentów
Dominujące obecnie bezzwrotne opakowania do napojów i opakowania termokurczliwe niosą ze sobą znaczne niedogodności dla kupującego, sprzedającego i producenta. Z PROBAND, używając banderoli, redukujesz ilość i podnosisz jakość opakowania zbiorczego.
Banderole zamiast folii
Za pomocą maszyny do banderolowania produkty tego samego lub różnych typów można łatwo połączyć w poręczne opakowanie dzięki maszynie do banderolowania. Jako oficjalny przedstawiciel niemieckiego producenta oferujemy całą gamę maszyn do banderolowania z oferty S&P project. PROBAND to maszyny mobilne półautomatyczne lub automaty, dostępne w różnych wersjach i dlatego idealnie nadające się do wszelkich zastosowań.
To wszechstronna maszyna, która może przetwarzać papier i tworzywa sztuczne o różnych szerokościach i grubościach. PROBAND V umożliwia pakowanie przyjazne dla środowiska z materiałów nadających się do recyklingu.
To elastyczna maszyna, która może pracować przetwarzając banderole z tworzyw sztucznych i papieru. Do zastosowania samodzielnie lub w pełni zautomatyzowanej linii w przemyśle logistycznym, tekstylnym spożywczym czy poligraficznym.
- Najnowsza technologia
- Wysoka wydajność: do 30 cykli na minutę
- Szerokość banderoli: 25-60 mm
- 6 rozmiarów ram dobieranych do produktu z możliwością szybkiej wymiany bez użycia narzędzi
- Spinanie ultradźwiękowe
- Modułowa konstrukcja
- Kolorowy panel dotykowy
- Brak konieczności doprowadzania powietrza z zewnątrz
- Możliwość używania jako maszyna stand alone
- Możliwość zainstalowania w linii
To nowa maszyna pozwalająca tworzyć opakowanie zbiorcze przyjazne dla środowiska, ekonomiczne i łatwe w obsłudze.
Celem opracowania tego nowego opakowania była oszczędność energii i zasobów, a także zwiększenie komfortu kupującego. Dominujące obecnie bezzwrotne opakowania do napojów, opakowania termokurczliwe, niosą ze sobą znaczne niedogodności dla kupującego, sprzedającego i producenta. Z jednej strony jest to dla producenta istotny czynnik kosztowy i energetyczny. Z drugiej strony, jeśli jakość folii jest słaba, zarówno umieszczanie produktów na półkach w sklepie jak i transport do domu są kłopotliwe, ponieważ folia może się bardzo łatwo rozerwać.