Wsparcie

Dzięki nam zyskasz spokój – zadbamy o to, aby Twoje maszyny lub roboty pozostały zawsze w ruchu,
już od pierwszego dnia użytkowania.



Deklarując się jako niezawodny partner w procesie automatyzacji procesów pakowania, BOSKY doradza i opracowuje najbardziej optymalne dla użytkownika koncepcje inwestycyjne. Naszym celem jest satysfakcja klientów na każdym etapie naszej kompleksowej obsługi: od pierwszej wizyty poprzez przygotowanie wymaganej dokumentacji po szkolenia i serwis techniczny oraz sprzedaż części zamiennych do wszystkich oferowanych przez nas urządzeń. Chcemy, by nasi klienci mogli maksymalnie skoncentrować się na swojej podstawowej działalności biznesowej, uznając BOSKY za pierwsze i najlepsze miejsce do pozyskiwania informacji, rzetelnej konsultacji i wskazania optymalnego rozwiązania w zakresie pakowania.

Taka misja wymaga od nas kilku działań strategicznych.

  1. Współpraca z producentami ze światowej czołówki co do jakości i rzetelności obsługi klientów
  2. Ciągły rozwój i orientacja na przyszłość
  3. Elastyczność w działaniu i umiejętność szybkiego dostosowywania się do nowych wyzwań
  4. Wsparcie posprzedażowe ciągle poszerzane o nowe usługi, co oznacza dopasowanie się do aktualnych potrzeb
  5. Zarządzanie w BOSKY odbywa się wg normy PN-EN ISO 9001:2015, co oznacza, że również obsługa formalno-administracyjna działa na najwyższym poziomie

Wsparcie techniczne na najwyższym poziomie determinuje strategię naszej firmy, a w codziennej pracy kierujemy się 3 głównymi zasadami:
solidność, terminowość i uczciwość.


Skontaktuj się z nami, odpowiemy
na wszystkie indywidualne pytania!