Przejdź do treści
Usługi serwisowe

serwis_2

Wysoko wykwalifikowany zespół techników, szkolony u renomowanych, europejskich producentów, opiekuje się sprzedanymi przez nas maszynami/liniami. Nadzór prowadzony jest nie tylko w okresie obowiązujących świadczeń gwarancyjnych! W zależności od rodzaju urządzenia oferujemy:

  • Bezzwłoczne wsparcie interwencyjne
  • Długoterminowe umowy na serwisowanie maszyn
  • Naprawy i usuwanie awarii w miejscu pracy urządzeń
  • Remonty generalne maszyn – zarówno w magazynie Klienta, jak i w siedzibie naszej firmy (zgodnie z zapotrzebowaniem)
  • Przebudowa linii pakujących
  • Szkolenia obsługi i konserwacji dla użytkowników oraz szkolenia techniczne dla personelu technicznego

 

Najczęściej nasi klienci unikają awarii poprzez:

Konsultacje telefoniczne: nasz personel techniczny telefonicznie doradzi i pomoże rozwiązać większość problemów bez dodatkowych kosztów.

Regularne przeglądy techniczne, których celem jest zminimalizowanie ryzyka przestoju pracy

 

Największe bezpieczeństwo zapewniają:

Obsługa SAT typu VIP

24 h / 7 dni w tygodniu i minimalny czas reakcji jak i inne indywidualne oczekiwania naszych klientów z zakresu asysty technicznej określimy w umowie serwisowej typu VIP!

Wynajem urządzenia zastępczego

Dla wybranych urządzeń posiadamy maszyny zastępcze, które wysyłamy do Państwa na czas naprawy.
 

Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu!
serwis@bosky.pl

 

Skontaktuj się z nami. Bardzo cenimy Twoją opinię, dlatego czekamy na wiadomość od Ciebie!